VIDEOKLIPP
NEW IN
OUTFITS
VARDAG
WANTED
FRÅGOR/SVAR
TIPS
MUSIK
STARTSIDAN

Välkomna hit!

Hej och välkomna till min nya blogg! Jag har känt ett bra tag nu att jag vill börja blogga igen. Bloggen var väldigt tråkig innan så jag har suttit och ändrat på vissa saker, kämpat fram och tillbaka för att få fram rätt koder osv men det gick och nu är den klar. Kort om mig, jag bor i stockholm och går en utbilding för att bli makeup- och hår stylist. Jag älskar shopping, fika, träning, familj och vänner. Har haft en hel del nergångar i mitt liv men är för det mesta en väldigt glad, trevlig och framåt tjej. Jag hoppas att både mina gamla och många nya läsare hittar hit och att ni trivs med bloggen. Synpunkter och frågor kan ni ställa i kommentarsfältet eller maila mig, mail adressen hittar ni längst upp på bloggen! Puss och kram 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback