VIDEOKLIPP
NEW IN
OUTFITS
VARDAG
WANTED
FRÅGOR/SVAR
TIPS
MUSIK
STARTSIDAN

Motivation

För ca ett år sedan skrev jag på avtal med Flex Sports Club. Det gick väldigt bra för mig och hade verkligen en stark motivation och vilja till att lyckas nå det mål jag var ute efter. Jag var på gymmet så ofta jag bara kunde vilket i slutändan ledde till utmattning och lesshet. Jag startade upp med ett väldigt bra och effektivt schema för ca 2-3 dagar i veckan, jag ökade träningsdagarna och det slutade med att efter månader av träning var det 2 pass om dagen. Allt för mycket då kroppen verkligen behöver sin vila. I våras blev jag inlagd på sjukhus och låg där lite mindre än en vecka med dropp och morfin. Jag var sjuk väldigt ofta och kunde knappt ta mig ur sängen. Hur mycket jag än saknade gymmet och känslan i kroppen att ha lyckats och känna en brännande träningsvärk i kroppen för att man har tagit i allt vad man bara orkar så fanns det fortfarande ingen motivation kvar. Mitt immunförsvar hade sjunkit ner helt och hållet på botten och kunde inte träna i vilket fall som helst fast motivationen fanns. Jag hade lite utav ätstörningar och åt inte så mycket, har försökt att vara så nyttig som möjligt eftersom att träning inte var ett alternativ längre för mig. 
 
Nu är sommaren slut och skolan har börjat, det var snart 1 år sen som jag skrev det där avtalet så jag har bestämt mig för att verkligen köra allt vad jag orkar nu och är verkligen jätte glad över att min motivation är tillbaka, samma med immunförsvaret. Jag trivs verkligen jätte bra på gymmet, väldigt bra coaching och maskiner samt pass. Är super nöjd, sedan är det obegränsad solarietid dessutom så det är verkligen pricken över i:et... ;)
Jag får se vad jag gör och hur det blir, träning är en väldigt viktig del till ett välmående och bra hälsa. Man blir mycket piggare och gladare som person, bättre sömn osv. Man blir en helt ny människa med större goals och bra med motivation och pepps och det är viktigt tycker jag, att ha något man alltid strävar efter och jobbar för. Sitter man hemma eller inte rör på sig och struntar i hälsan så kan man inte klaga så mycket heller, det är bra att sätta krav på sig själv och hela tiden sträva efter bättre saker. Jag tränar just för den anledningen, att må bra och finna nya mål hela tiden. Tävla aldrig mot någon annan. Det är din spegelbild som är din jämförelse! 
 
Gör vad du vill, men se till att du mår bra av det. DU är DIN motivation och jämförelse! 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback