VIDEOKLIPP
NEW IN
OUTFITS
VARDAG
WANTED
FRÅGOR/SVAR
TIPS
MUSIK
STARTSIDAN

Hår

Mitt hår är väldigt väldigt slitet, det har gått igenom rejäla blekningar fram och tillbaka blandat med mörkare färger hemma. Min syster är frisör och hjälper mig att göra det fint, har dock en dålig vana att förstöra det med en kass ica färg någon månad senare. Förra veckan var jag förbi henne och fick det slingat och klippt. Ska låta bli mitt hår nu och låta henne fortsätta att fixa det utan att mina knåpriga fingrar ska komma ivägen. Har inte kännt mig fin i håret på hur länge som helst. Tro det eller ej, har en gång i tiden haft riktigt långt, tjockt och fint mjukt hår. Ska köpa tabletter i veckan också för att det ska återhämta sig snabbare, får se hur det fungerar. Min syster har själv användt dom och hon kände att det funkade så får hoppas på det bästa.
 
Har haft funderingar på att lägga i lite förlängningar i håret. Är verkligen inte en extantions tjej men någon måtta får det vara, kan inte gå med håret såhär längre. Har märkt och hört att Rapunzelofsweden är ett vädigt bra ställe att få det gjort men tips om annat tas gärna emot ändå, får se när det ordnas. Ska låta håret hitta tillbaka til sin naturliga växt ett litet tag innan hur som helst :)
 
Nu tänkte jag faktiskt ta ett välförtjänt varmt bad och en kopp te, sedan blir det grammatik repetetioner för jag har Engelska test imorgon. Puss och godnatt!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback